Poemer's Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Poemer's Academyn aikakirjat
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty11.02.13 18:28 kirjoittaja Varjo

» Kutsu mua ylläpitäjäks!
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty11.02.13 18:06 kirjoittaja Varjo

» Diktaattorin aamupuheenvuoro
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty11.02.13 17:50 kirjoittaja Varjo

» Offtopic part 4.
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty31.07.11 16:55 kirjoittaja DimaStorm

» Mikä nyt soi ja miksi
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty12.07.11 7:33 kirjoittaja Dondre

» Monellako eurolla pukeuduit tänään?
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty12.07.11 7:26 kirjoittaja Dondre

» Yleistä pätemistä ja mutinaa..
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty08.07.11 15:55 kirjoittaja Varjo

» Kumpikampi II
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty08.07.11 15:30 kirjoittaja Varjo

» Ylläpidon lomat ja poissa olot
Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty23.02.11 12:32 kirjoittaja Dondre

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

Yleistä pätemistä ja mutinaa..

Siirry alas

Yleistä pätemistä ja mutinaa.. Empty Yleistä pätemistä ja mutinaa..

Viesti kirjoittaja Varjo 08.07.11 15:55

*Varjo ilmestyy savupilven saattelemana foorumin kokoushuoneen puhujanpönttöön, joka on edelleen joulun jäljiltä punaisessa glitterissä ja tekoköynnöksissä*

"Huomenta ystävät, med börjare.
Ei kannata huolestua tai mitään. Tämä on ihan vain tavallinen väliaikatiedonanto - tavallinen ja tavallinen, ensimmäinen laatuaan.

*rykii mikkiin ja parantelee klasejensa asentoa nenänvarrella*

Atiimi myöntää että foorumi on nykyisellään enenmmän kuollut kuin elävä.
Osasyy on toki meidän. Jossain vaiheessa alkuhuuma laski ja mekin laiskistuimme.
Viimeisin palkintojen jako jäi väliin koska ääniä ei juurikaan tullut, emmekä me jaksaneet rueta niitä muutamia laskeskelemaan.
Synttäreitä ei juhlittu (koska muistin ne tänään), ja sille ei voi enää yhtään mitään.

*huokaa ja plärää hetken papereitaan jotka ovat mukana vain näön vuoksi*

Suoraan sanoen, Dr. Authority on nykyisellään sanoutunut melkein kokonaan irti foorumihommista. Herralla on nykyään muuta elämää ja minä YMMÄRRÄN sen täysin. Ei voi mitään, aika kuluu, lapset kasvaa ja niin edelleen. Dondre keskittyy kouluun ja poikaystäväänsä, mutta on silti meistä se aktiivisin. Minä taas... Painin masennuksen, työttömyyden ja erilaisten paperisotien kurimuksessa joten jaksamiseni on vähän niin ja näin. Turha sitä on kaunistella. Tätäkin tiedonantoa aikaansaan humalassa. Tosi kehittävää.

*hörppää sakepullosta, irvistää ja piilottaa pullon takaisin t-paitansa povitaskuun*

Emme silti aio ainakaan toistaiseksi sulkea/kuopata Poemer's Academya.
Viimeisimmän kokouksen perusteella meillä on aikaa jouluun asti. Pidämme seuraavan Atiimi-kokouksen joulun välipäivinä ja silloin päätämme myös Pacademyn lopullisesta kohtalosta.

*hymyilee surullisesti*

Ensimmäiset puolitoista vuotta olivat ihan mahtavia. Sitten homma alkoi tökkiä.
Nyt jätämme pallon tavallaan teille, muttemme kuitenkaan. Jos joku haluaa sanansa sanoa tulevaisuutemme näkymistä; kehoitan ottamaan yhteyttä Atiimiin yksityisviesteillä tai jakamaan ajatukset off-topicissa.

*miettii josko piti vielä sanoa jotain*

...Mie ...en koskaan odottanut tämän foorumin jatkavan näinkään pitkään... Mie olin 19vuotias, nyt mie olen 22... Aikaa on kulunut ja myö kaikki ollaan muututtu. Enkä mie tiedä onko meillä enää tarvetta tai tilaa Pacademylle.

*hymyilee puolittain, napsauttaa mikkinsä pois päältä ja poistuu kokoushuoneesta The Rasmuksen In The Shadows:n soidessa taustalla*
Varjo
Varjo
Tuulenhenki
Tuulenhenki

Nainen
Viestien lukumäärä : 613
Ikä : 34
Paikkakunta : Erebor
Registration date : 22.06.2008

http://liianpieni.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa