Poemer's Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Poemer's Academyn aikakirjat
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty11.02.13 18:28 kirjoittaja Varjo

» Kutsu mua ylläpitäjäks!
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty11.02.13 18:06 kirjoittaja Varjo

» Diktaattorin aamupuheenvuoro
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty11.02.13 17:50 kirjoittaja Varjo

» Offtopic part 4.
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty31.07.11 16:55 kirjoittaja DimaStorm

» Mikä nyt soi ja miksi
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty12.07.11 7:33 kirjoittaja Dondre

» Monellako eurolla pukeuduit tänään?
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty12.07.11 7:26 kirjoittaja Dondre

» Yleistä pätemistä ja mutinaa..
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty08.07.11 15:55 kirjoittaja Varjo

» Kumpikampi II
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty08.07.11 15:30 kirjoittaja Varjo

» Ylläpidon lomat ja poissa olot
Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty23.02.11 12:32 kirjoittaja Dondre

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

Kutsu mua ylläpitäjäks!

Siirry alas

Kutsu mua ylläpitäjäks! Empty Kutsu mua ylläpitäjäks!

Viesti kirjoittaja Varjo 11.02.13 18:06

Elikkäs Mooooiiii!

Kuka minä oikeastaan olen?

Minä olen Varjo. Sen tosin huomannet tuosta sivustakin [---->], ja minä olen tämän paikan itseoikeutettu ylläpitäjä. Alunperin olin yksi kolmesta, nyt olen ainoa. *me sad*

Olen parhaillaan lähestymässä 24 vuoden rajapyykkiä ja fiksuimmat osannevatkin tästä päätellä että ensimmäistä kertaa näin päivänvalon armon vuonna 1989 jossain päin itä-suomen perämetsiä. Vuosien myötä sain kaksi pikkuhirviötä joita myös siskoikseni kutsun. Molemmat hanibööt muuten kuuluu tälle foorumille... Ainakin toistaseks.

Kuulun niihin kummallisiin nuoriin jotka muuttivat heti ylä-asteen jälkeen mahdollisimman kauas kotoa. Minun tapauksessani satakuntaan, nykyisellään jo nimeä vaihtaneeseen suomen teiniraskauksien pääkaupunkiin. Sieltä palauduin juurilleni siinä 19 vuotiaana ja täällä olen sen jälkeen pysynyt melkoisen tiiviisti.

Olen hiljaisenpuoleinen ja ujohko uudessa seurassa, mutta kun päästään sen alkukankeuden ohitse, minua ei saa hiljaiseksi kuin jeesusteipillä. On kokeiltu. Tempperamenttiäkin löytyy ihan omiksi tarpeiksi, samoin jääräpäisyyttä ja sitä perisuomalaista "Notta s**tana, minähän muuten teen näin!"-asennetta.

Olen kirjoista, kirjoittamisesta, elokuvista, musiikista ja käsitöistä kiinnostunut olento joka ei suunnittele aikuistumista vielä hyvään kymmeneen vuoteen. Pärjään oikein hyvin näinkin, kiitos vain oikein paljon.

Kuuntelen lähes aina musiikkia kun olen hereillä, nytkin. Nenäni eksyy kirjoihin hyvin usein ja leffahyllyni laajenee jatkuvasti. Lankorini tursuaa tavaraa josta yritän aina välillä luoda jotain (mutta jotenkin päädyn aina villasukkiin?). Kirjoittaminen on viimevuosina hieman kärsinyt, mutta kyllä se liekki siellä syvällä vielä kirkkaasti tuikkii.

Kaiken kaikkiaan olen ihan mukava, 150senttinen kirkkaanvihreähiuksinen olento, joka pitää kokiksesta ja hunajasuklaasta, omistaa lievää suuremman pakkomielteen Tolkienin kirjoihin ja maailmoihin, tapittaa animea, juo liikaa teetä, omistaa heikon kohdan vaahteranlehdille ja paiskelee lähes työnomaisesti kissanleluja pitääkseen lemmikkinsä tyytyväisenä ja poissa näppäimistöltä. Tällä hetkellä minut työllistää kotikuntani nuorisotoimi ja vaihtelevat artesaanin tehtävät.

Enemmän kummallisia faktoja minusta selvinnee foorumin vanhoja keskusteluja selaamalla ja normaalia hölinääni keskusteluissa lueskelemalla.

Motto vois olla tähän hätään, että "Miten niin vaaleanpunainen ei muka sovi jediritarille?"

Näkyillään taas. xoxo
Varjo
Varjo
Tuulenhenki
Tuulenhenki

Nainen
Viestien lukumäärä : 613
Ikä : 34
Paikkakunta : Erebor
Registration date : 22.06.2008

http://liianpieni.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa