Poemer's Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Poemer's Academyn aikakirjat
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty11.02.13 18:28 kirjoittaja Varjo

» Kutsu mua ylläpitäjäks!
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty11.02.13 18:06 kirjoittaja Varjo

» Diktaattorin aamupuheenvuoro
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty11.02.13 17:50 kirjoittaja Varjo

» Offtopic part 4.
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty31.07.11 16:55 kirjoittaja DimaStorm

» Mikä nyt soi ja miksi
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty12.07.11 7:33 kirjoittaja Dondre

» Monellako eurolla pukeuduit tänään?
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty12.07.11 7:26 kirjoittaja Dondre

» Yleistä pätemistä ja mutinaa..
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty08.07.11 15:55 kirjoittaja Varjo

» Kumpikampi II
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty08.07.11 15:30 kirjoittaja Varjo

» Ylläpidon lomat ja poissa olot
Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty23.02.11 12:32 kirjoittaja Dondre

Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

Diktaattorin aamupuheenvuoro

Siirry alas

Diktaattorin aamupuheenvuoro  Empty Diktaattorin aamupuheenvuoro

Viesti kirjoittaja Varjo 11.02.13 17:50

Olkaa tervehdittyjä te kuolevaiset alamais- Ai miten niin väärä foorumi? No okeiokei..

Huomenta!

Kuten monet ovat varmaankin huomanneet yleisistä bannereista ja muista, on foorumi tavallaan herätetty taas henkiin. Tai henkiin ja henkiin, pikemminkin kaivoin sen tylsyyttäni ylös haudasta ja tökkäsin Tohtori Frankensteinilta pöll- LAINAAMAANI koneeseen. Kattoo jos pari kunnon virtuaalisalamaa sai tän taas henkiin.

Alunperinhän tämä foorumi perustettiin jo 2008 allekirjoittaneen tylsyyden tuloksena. Kaipasin tekemistä. Nyt olen taas tilanteessa jossa kaipaan tekemistä joka ei vaadi minua poistumaan kotoa tietokoneen äärestä yhtään mihinkään. Tässä nojatuolissa kokispullon ja raakasuklaalevyn kanssa on vähän liian kivaa istuksia... Emmiä mitään laiska oo! Tai no, ehkä ihan vähän.

Olen muuten kaapannut vallan nykyisellään täysin itselleni. Kuten nimimerkkien värityksistä huomannee, Dr. A ja Dee ovat moderaattoreita ja minä yksinäisessä ylhäisyydessäni ylläpitäjä. Mistä tuli mieleen että ketuttaa suunnattomasti etten voi poistaa Dr. A:n tunnuksia, se ei ole foorumin kanssa enää missään tekemisissä, mutta kun se on perustaja niin voi-kun-kiva-sua-ei-voi-poistaa-haista-sinä-jätkä-pitkä-*******. Ei siitä sen enempää.

Foorumin uudelleenohjelmointi, -rakennus ja -määritteleminen jatkuu määrittelemättömällä aikataululla aina silloin kun minulla on liikaa vapaa-aikaa eikä tarpeeksi tekemistä. Milloin tulee valmista, älkää kysykö. En minä ole almanakka.

Palailen ilmoittelemaan edistymisestäni aina silloin tällöin, joten jos jotakuta sattuu foorumimme pienoinen kiinnostamaan, niin rekisteröityä voi edelleen vapaasti. Ilmoittelen lähemmin sitten yksäreillä jos ja kun tulee valmista ja täällä voi alkaa vapaasti toteuttaa omaa taiteellista ja lievästi häiriintynyttä puoltaan.

Ta-ta!

<3:llä Varjo

P.s: Ylläpidon tavoittaa täst'edes s-postilla hopeariipus [at] suomi24.fi
Varjo
Varjo
Tuulenhenki
Tuulenhenki

Nainen
Viestien lukumäärä : 613
Ikä : 34
Paikkakunta : Erebor
Registration date : 22.06.2008

http://liianpieni.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa