Haku
Viimeisimmät aiheet
Dima ei osaa päättää
5 posters
Sivu 1 / 1
Kumpi idea?
Dima ei osaa päättää
Dima being Dima, ei osaa päättää, kumman idean kirjoittaisi englannin "aineeksi" KUn onnistun yleensä noin 200-250 sanan rajoituksen paukauttamaan yhdellä sivulla miltei rikki...
Mutta, pointtini oli, kaksi ideaa, joista kirjoitan. En osaa päättää, tykkään molemmista. Tässä ne esiteltyinä:
Idea 1:
Fanfiction, Beyblade
Kuuluu ficcisarjaani Tundra ja Joki. Mileyn ja Bryanin häät ja miten kaikki sujuu. KUka hermoilee eniten etc hääkrääsää.
Idea 2:
Fanfiction, Beyblade
Tala Valkovin ja Mariah Wongin enemmän kuin myrskyisä suhde, aka Tala riisti henkensä Mariahin virheen vuoksi ja Mariah sattuu odottamaan Talan lasta. Mariah antaa ystävänsä Rayn auttaa tulevan lapsen kanssa.
Ja näitten kahden välillä en osaa päättää!!! Antakaa edes pientä vinkkiä? Ja tämän saa siirtää kuuseenkin. Lykkäsin vain tänne...
Mutta, pointtini oli, kaksi ideaa, joista kirjoitan. En osaa päättää, tykkään molemmista. Tässä ne esiteltyinä:
Idea 1:
Fanfiction, Beyblade
Kuuluu ficcisarjaani Tundra ja Joki. Mileyn ja Bryanin häät ja miten kaikki sujuu. KUka hermoilee eniten etc hääkrääsää.
Idea 2:
Fanfiction, Beyblade
Tala Valkovin ja Mariah Wongin enemmän kuin myrskyisä suhde, aka Tala riisti henkensä Mariahin virheen vuoksi ja Mariah sattuu odottamaan Talan lasta. Mariah antaa ystävänsä Rayn auttaa tulevan lapsen kanssa.
Ja näitten kahden välillä en osaa päättää!!! Antakaa edes pientä vinkkiä? Ja tämän saa siirtää kuuseenkin. Lykkäsin vain tänne...
Viimeinen muokkaaja, Dima pvm 25.01.09 11:02, muokattu 1 kertaa
Vs: Dima ei osaa päättää
Minä sanoisin, että tuo idea 2. Se on kuullostaa mielenkiintoisemmalta.
Ehkä siksi, että rakastan lukea parisuhdedraamaa ja luulen tuon olevan jotenkin vaikuttavampi. (:
Ehkä siksi, että rakastan lukea parisuhdedraamaa ja luulen tuon olevan jotenkin vaikuttavampi. (:
Niina- Runo
-
Viestien lukumäärä : 270
Ikä : 31
Registration date : 12.09.2008
Kiitos mielipiteestäsi, Niina. Idea 2 on osittain täällä, nimellä Ihmisuhri/Kuiskaukset pimeässä. Se jatkuisi tuosta.
Thank you, I appreciate this.
Thank you, I appreciate this.
1. Mun mielestä : )
Dondre- Tarina
-
Viestien lukumäärä : 1089
Ikä : 30
Registration date : 22.06.2008
Mun täytyy saada se teksti ja suullinen esitys (cosplaysta) valmiiksi mun syntymäpäivään mennessä (27.1.) Taidan tehdä niitä ficcieni lomassa. Kumpaakin tekstiä siis.
Äänestäkää immeiset!!!
Äänestäkää immeiset!!!
Komppaan Niinan mielipiteen.
En nyt jaksais mitään häihin liittyvää (isoveli menee naimsiin kesällä, ja siinä on jo ihan tarpeeksi).
Joten Vaihtoehto2.
Dr. A
En nyt jaksais mitään häihin liittyvää (isoveli menee naimsiin kesällä, ja siinä on jo ihan tarpeeksi).
Joten Vaihtoehto2.
Dr. A
Lurtsi- Sanoitus
-
Viestien lukumäärä : 162
Registration date : 01.07.2008
Voi pojat. Tästä tulee mielenkiintoista.
Edit19.01.: Traaginen tarina sai 2 lisä-ääntä kavereiltani koulussa.
Korjaus: Kolmannen LiveJournalista
Edit19.01.: Traaginen tarina sai 2 lisä-ääntä kavereiltani koulussa.
Korjaus: Kolmannen LiveJournalista
Kiitoksia äänistä, sain idean ... 2 valmiiksi eilen ja tänään aion palauttaa sen ja juhlia synttäreitäni lukemalla ylihuomiseen ruottin kokeeseen. *masennus* Anygays, Kiitos vielä kerran. Häätarina ilmestyy jonkin ajan kuluttua. Ilmeisesti haluatte ne suomeksi.
No pirskatti.
Äänesti juuri kakkosta.
(miehen kannalta, joku hääjuttu on hieman liian siirappia)
Äänesti juuri kakkosta.
(miehen kannalta, joku hääjuttu on hieman liian siirappia)
Vieraili- Vierailija
Eipä hätiä. Kakkonen on täällä enkuksi ja kunhan koeviikko on ohi ja toivun tästä emo-kaudesta ni kirjotan hörhelönki alta pois. Tuli aika shit kyllä siitä kakkosestakin. Ei voi mitään ku kiire oli.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
11.02.13 18:28 kirjoittaja Varjo
» Kutsu mua ylläpitäjäks!
11.02.13 18:06 kirjoittaja Varjo
» Diktaattorin aamupuheenvuoro
11.02.13 17:50 kirjoittaja Varjo
» Offtopic part 4.
31.07.11 16:55 kirjoittaja DimaStorm
» Mikä nyt soi ja miksi
12.07.11 7:33 kirjoittaja Dondre