Haku
Viimeisimmät aiheet
Lilly'n musta kirja
3 posters
Poemer's Academy :: Yleiset :: Kuvataide
Sivu 1 / 1
Lilly'n musta kirja
Oon enemmän maalailu kuin piirtämis ihminen. Tässä muutama taulu jonka oon maalannu
Nipsu-koira. Tuosta piti tulla taulu ex-appivanhemmille heidän hääpäivänä, menin ja pilasin taustan joten säilytin sen itselleni. Nipsu on heidän lagotto-koiransa, kuvassa on vielä pieni, nyt Nipsu on jo 5 vuotias.
Backstreet Boysien Brian
Maalasin kaverille 18-vuotislahjaks sen auton. Alfa Romeo♥
Maalasin kaverilla 20-vuotislahjaks, hän itse on maalannut neljä vuotta sitten minulle samantyyppisen, samalta kalliolta jossa minä istun ^^
Ulvova susi
Nipsu-koira. Tuosta piti tulla taulu ex-appivanhemmille heidän hääpäivänä, menin ja pilasin taustan joten säilytin sen itselleni. Nipsu on heidän lagotto-koiransa, kuvassa on vielä pieni, nyt Nipsu on jo 5 vuotias.
Backstreet Boysien Brian
Maalasin kaverille 18-vuotislahjaks sen auton. Alfa Romeo♥
Maalasin kaverilla 20-vuotislahjaks, hän itse on maalannut neljä vuotta sitten minulle samantyyppisen, samalta kalliolta jossa minä istun ^^
Ulvova susi
Lilly- Kasku
-
Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 34
Registration date : 22.06.2008
Vs: Lilly'n musta kirja
Aika hienoja . Suloinen koira. Tuo susi on noista kyllä paras, hieno värinkäyttö. Onko nuo tehty akryyli- vai vesiväreillä?
Mexica- Hokema
- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 23.06.2008
Mexica kirjoitti:Aika hienoja . Suloinen koira. Tuo susi on noista kyllä paras, hieno värinkäyttö. Onko nuo tehty akryyli- vai vesiväreillä?
Haha. Ei kummillakaan Koulusta vähän pölläsin pilttipurkeissa maalia ja kehyksetki tein koulussa ^^ Mutta kiitos, tosta sudesta tykkään itekki, laitan sen sit seinälle ku pääsen muuttaan omaan kämppään
Lilly- Kasku
-
Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 34
Registration date : 22.06.2008
Hiisi, miksen oo kommentoinu?! Tykkään kans tosta sudesta, tosi hienosti tehty. Ei se oikeestaan pahasti katso mitä maaleja käyttää ku sutii jotain, mutta. Pienenä kritiikinpoikasena sanoisin että ehkä suden kuono on pikkaisen liian lyhyt. Ei paljon, mutta se ei vähennä mun silmissä pojoja.
Ja toi auto. Loistavasti tehty. Tulipa sellanen alemmuskompleksi ku ei osaa ite ees sitä neljää pyörää ja lootaa piirtää. Et joo. Tyksin tyksin.
Ja toi auto. Loistavasti tehty. Tulipa sellanen alemmuskompleksi ku ei osaa ite ees sitä neljää pyörää ja lootaa piirtää. Et joo. Tyksin tyksin.
Poemer's Academy :: Yleiset :: Kuvataide
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
11.02.13 18:28 kirjoittaja Varjo
» Kutsu mua ylläpitäjäks!
11.02.13 18:06 kirjoittaja Varjo
» Diktaattorin aamupuheenvuoro
11.02.13 17:50 kirjoittaja Varjo
» Offtopic part 4.
31.07.11 16:55 kirjoittaja DimaStorm
» Mikä nyt soi ja miksi